donderdag 2 februari 2012

Mijn KiKa kanjer kaart

Ik heb weer een Kika kanjer kaart gemaakt. Deze keer voor Delano, een jongen van 9 jaar oud en hij houdt van vissen.. Ik had nog een digi van Hanglar& Stanglar met een jongetje met een vishengel. Deze heb ik lekker met felle kleuren ingekleurd met de copics en veel laagjes papier op elkaar geplakt. Ertussen een glitter papier en glitter letters. Lekker vrolijk en voor een jongen hoeven er geen bloemen op vind ik.Wel hen ik de vissen nog met extra glitter bewerkt. Ik vind hem helemaal goed en jullie?
Willen jullie ook meedoen met de kaarten actie voor Kikakanjers? Ga dan naar de site van de Kika, "post voor kanjers"en meld je aan. Het is echt heel erg leuk om te doen.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes.
Marijke.



7 opmerkingen:

  1. Hallo Marijke,

    leuk kaartje heb je voor je kanjer gemaakt , hij gaat dat een tof vinden !

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuke, stoere kaart ! mooie kleurtjes
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Marijke en heerlijk kleurrijk!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje en leuk de felle kleurtjes!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi marijke
    wat een vrolijke kaart heb je voor delano gemaakt,echt een opkikkertje!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie, fleurige kaart Marijke! Deze komt zeker goed terecht!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen