dinsdag 12 juni 2012

Lekker fietsen met de hond

Hier even geen kaart maar heel wat anders.
 We gaan dit jaar een "soort" fietsvakantie houden. Ik zeg soort want het hangt van het weer af en ook hoe de hond in het karretje achter de fiets blijft zitten. We hebben het een keertje uitgeprobeerd, en dat ging wel goed maar dat was maar een klein eindje. Het is wel de bedoeling dat ie ook af en toe eens meeloopt met de fiets hoor, anders wordt ie wel erg lui (en dik) en er moet juist wat kilootjes af. Bij de hond dan natuurlijk!!
Ik vind het wel een grappig gezicht die hond in het karretje. Groetjes en bedankt voor je bezoekje.
Marijke.



3 opmerkingen:

  1. Hoi marijke,

    Wat een leuk idee. Ik fiets zeker 4 a 5 keer met de hond in de week. Gemiddeld zo een 7 km per keer en ze vind het heerlijk. Soms ( nou ja soms)iedere keer is er een stuk dat ze helemaal vol uit gaat naast de fiets. Ik heb zo een km teller en het snelste dat ze ooit gerent heeft is 34,9 km per uur. Na 400 meter haal ik er dan wel terug hoor en galoppeert ze daarna met een gezapig gangetje van ongeveer 12 km per uur mee. Wij zijn groot fan ervan. Pepper is een 4 jarige zwarte labrador.
    Heel veel plezier met voorbereiden.
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marijke
    wat een grappige fotos zo met de hond in het karretje,dat lijkt mij als hond heerlijk om zo vervoerd te worden en dan ook nog er naast lopen! dat word voor de hond ook een topvakantie:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat geweldig is dit, de hond in een karretje. Leuk zeg dat jullie een fietsvakantie gaan maken met de hond en dit is natuurlijk de ideale oplossing zo. Hopelijk is het mooi weer en regent het niet teveel!
    Succes ermee.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen