woensdag 3 april 2013

XXX-jes !!!

Jullie zullen wel nieuwsgierig zijn of ik nog wat heb kunnen scoren op de rommelmarkt met Pasen. Nou, dat viel nog niet eens tegen, we hadden heel veel "rommel" en ook heel veel boeken.
 Die gingen bij mij  het hardst en heb toch wel aardig wat kunnen verkopen. Dus op naar Zeist, zal ik maar zeggen he? Gaan er van jullie ook nog naar de stempelbeurs in Zeist?? Ben reuze benieuwd.
Vandaag heb ik een kaart gemaakt van de digi van Sat. Canaries en wel : Pricillape. Ik heb haar gekleurd met mijn potloden en heb de kleuren aangehouden van de challenge van : kleuren met potloden roze/paars/bruintinten. Verder heb ik een klein stukje van een papier van Marianne design Old Fashioned Nursery gebruikt om er een labeltje achter te maken. Heb er een tekst op gestempeld en bewerkt met zwart embossing poeder. Verder bloemetjes en pareltjes en een lint. Lekker roze en heel zachte kleurtjes.
Ik heb ook een foto gemaakt van de binnenkant, want ook daar heb ik een stukje van het zelfde papier gebruikt van Marianne.
Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
 Kleuren met potloden : minral pinks
en Saturated Canaries: Pastelkleuren.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.










12 opmerkingen:

  1. Wat is je kaart schitterend geworden Marijke, helemaal super. Wat fijn dat jullie lekker hebben kunnen verkopen zodat jij weer lekker spulletjes kan kopen op de stempelbeurs.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje marijke....leuk en mooi ingekleurd afdrukje
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is really pretty! Thanks for coming by my blog I love the saturated canary image you have used and your colours are so pretty! Hugs rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Marijke ook mooi papier gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart,mooie kleuren heb je voor de kaart gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Marijke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Marijke.... erg leuke details heb je op je kaart verwerkt.
    Bedankt voor het meedoen met de kleurenchallenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes.
    Graag tot een volgende keer.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Marijke!
    Leuk dat je zowel de buiten- als de binnenkant hebt bewerkt.
    Ik ga dit weekend ook naar Zeist!
    Misschien zien we elkaar nog.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so pretty, thank you so much for sharing it with us over on the SC challenge blog
    hugs Lou xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje! Leuk dat je wat spullen hebt verkocht op de rommelmarkt en dit lekker kan uitgeven in Zeist!
    Fijne zondag verder,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen