maandag 20 mei 2013

Sending you a bucket of love!!!

Vandaag weer kaart met alleen stempels en nestabilities.
Ik heb dit setje van lavendel ook in Zeist gekocht en wat uitgeprobeerd. Achter de stempel heb ik met distress inkt gewerkt en de stempel bewerkt met een gel glitterpen, heel subtiel. Achter de nestibilities heb ik ook de stempel een paar keer gestempeld zodat het een mooie achtergrond werd. binnen in de kaart heb ik dat ook nog een keer gedaan en verder een stempel gemaakt als op de voorkant. Heb ik natuurlijk geen foto van gemaakt
( stom, stom). Ik vind het een mooi kaartje voor een medeleven van iets aan iemand.We zien wel.
Ik bedankt jullie voor jullie bezoekje en hopelijk zien we elkaar weer de volgende keer,
Groetjes Marijke.



5 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje Marijke...wat een prachtige stempel is dat ....heel stijlvol...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Marijke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Marijke, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Marijke, je hebt dit prachtig gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen