donderdag 18 juli 2013

DDCC donderdag met A day for Daisies digi's

Hallo Allemaal,
het is weer donderdag  en DDCC time, hier weer mijn eerste kaart na mijn vakantie.
Deze keer is de sponsor : A day for Daisies en als je een kijkje neemt ( druk op de link) dan zie je in de categorieën een kopje Freebees staan en daar zijn gratis digi's te verkrijgen.
Het thema is deze week : bloemen, dus dat is niet zo heel moeilijk vond ik.
Ik heb een digi gebruikt met een baby samen met een broertje, dit spreekt mij wel aan omdat mijn klein zoon ook een broertje of zusje krijgt.
Lekker tere kleurtjes, een mooi lint ( deze zijn van de Xenos en die glanzen zo mooi) wat vlindertjes en een spreuk. Veel bloemen en lekker veel glitter. Ik vind hem wel geslaagd.
Ik heb gekleurd met mijn potloden dus daarom laat ik deze kaart ook meedoen met de volgende challenge:
Kleuren met potloden: een babykaart. 
Ik hoop dat deze kaart jullie ook een beetje kan inspireren om mee te doen.
Veel succes en bedankt voor jullie bezoekje,
Groetjes Marijke.




3 opmerkingen:

  1. Schitterend Marijke, ziet er weer super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje!
    Bedankt voor je deelname bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a delicately colored card. Her images almost call for them to be colored that way. Beautiful.
    Lisa
    (FellowDT)

    BeantwoordenVerwijderen