zondag 8 september 2013

Wishing you......

Eindelijk even geen kerstkaart. Nu eens een vlinderkaart.
De digi komt weer van Pinterest en ik vond hem zo mooi dat ik deze graag eens wilde kleuren.
Ik heb hem gekleurd met de copics en verder niet veel poespas eraan gemaakt.
Op de vlinders heb ik nog wat glittersteentjes geplakt en op de uitgestanste vlinder zitten nog een paar plakparels.
Onder de digi zit een papier welk ik nog bewerkt heb met embossing en een vlinderpapier er geheel achter.
De tekst is van Darcies, deze stempeltjes heb ik nog in Zeist gekocht.
Een lekker kleurig geheel, daar hou ik wel van.
Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden, ik hoor het graag.
Groetjes allemaal en bedankt voor jullie bezoekje,
Marijke.



3 opmerkingen:

  1. Hele mooie vlinderkaart Marijke...prachtige kleurtjes...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartje weer schitterend Marijke, ziet er prachtig uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen