donderdag 12 december 2013

We gaan toch nog maar even door met de Kerst!!

Nou ik ben toch maar weer aan de kerstkaarten geslagen. Je bent nooit klaar. Iedere keer krijg ik wel weer een kaartje van iemand die zo zijn best heeft gedaan op een kaartje dat ik wel een zelf gemaakt kaartje terug moet sturen van mijzelf.
Dit kaartje is voor een vakantiekindje uit Duitsland die elk jaar bij mijn buuf komt. We kennen ze al zo goed dat ik beloofd had een kaartje ter sturen.Nu is Anika gek op onze hond, dus heb ik maar een kaartje gemaakt met een hondje. Ik heb hem ingekleurd met de copics en de rand van de muts met glittersneeuw bewerkt. Glanst lekker. Ver traditionele kleuren rood met groen. Niet veel opsmuk maar ik vind hem wel grappig zo. Dus nog weer een kerstkaartje.
Ik hoop dat jullie nog niet genoeg hebben van de kerstkaartjes, maar nog even en dan is het weer andere kaarten maken.
Wel bedankt voor jullie bezoekjes en commentaren, die lees ik altijd met plezier en groetjes maar weer,
Marijke.




4 opmerkingen:

  1. Ook dit is weer een super leuk kerstkaartje....daar zal ze vast heel blij mee zijn...


    Groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een topper van een kaart. Super hoe je die gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Marijke..

    BeantwoordenVerwijderen