zondag 20 april 2014

speciaal voor jou!!

Weer eens een kaartje met een Betsy.ik moet zeggen dat ik even heel weinig heb gedaan met kleuren en knutselen. Dat merk je direct, je moet er weer helemaal inkomen.  Deze kaart is dan ook niet mijn beste kaart maar ik moet toch wat laten zien nietwaar??
Ik heb gekleurd met de copics en de jurk afgewerkt met glitter.
Verder diverse papiertjes erachter en op de hoek een postcard stempel die ik ingekleurd heb.
Nog een bloem en een strik en voila ....een kaart.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden??
Ik ga veel kaarten al vast plannen voor de vakantie, ben al druk in de weer met wat kaarten.
We gaan eerst een weekje met onze kleinzoon kamperen met de caravan.
Voor hem de eerste keer dus spannend en voor ons ook spannend, want hoe zal het gaan??
Daarna gaan we saampjes een aantal weken trekken met de caravan door Duitsland en als iedereen vakantie krijgt zijn wij weer terug. Heerlijk maar eerst nog een paar kaarten voorbereiden dus!!
Alvast bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.



7 opmerkingen:

  1. hoi marijke
    een leuke lieve kaart en zou zeggen geniet er lekker van met caravan en kleinzoon
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke en mooie kaart Marijke, super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schoontje Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een leukerd.
    Fijne vakantie. Geniet ervan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaaartje weer Marijke....PRACHTIG dat bestiestempeltje ingekleurd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen