dinsdag 16 december 2014

Oprechte deelnemingkaart

Een oprechte deelneming kaart.
Dat zijn niet de leukste kaarten maar af en toe ook wel eens nodig. 
Deze kaart is voor een vriendin die haar broer heeft moeten verliezen aan die akelige ziekte K...
Ze heeft de kaart al ontvangen dus ik kan hem wel laten zien. 
Ik heb een aantal papieren gebruikt uit een boekje ( weet niet meer welke) die bij elkaar hoorden. Verder een stempel gebruikt op het gele papier en daar ook een aantal schaduw afdrukken op gedaan. Nog een stansje van dezelfde bloem erbij geplakt voor wat diepte.
Een lint en een tekst. 
En aan de binnenkant heb ik een mooi gedicht gemaakt maar dat laat ik even niet zien.
Een eenvoudige kaart dat vind ik het mooist voor dit soort gelegenheden.
Wel, bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.
 





1 opmerking:

  1. hoi marijke
    een erg mooie en stijlvolle kaart, ja liever niet versturen maar als het wel moet is dit een geweldige kaart!! en dank je voor de leuke/mooie kaart die je mij stuurde
    ]grt corry

    BeantwoordenVerwijderen