zondag 8 februari 2015

It's your day!!

Een verjaardagskaart en wel voor mijn mannetje!!
Ik heb gekozen voor een stelletje oude kletstantes. Een sexy dame wordt zo gewoon hè?
Ze zijn gekleurd met de copics en geheel uitgesneden.
Wat dingetjes aangetips, zoals de bril en de pet, met een glitterpen en langs de onderjurk wat stickels. Verder een hekje met wat bloemetjes als zijnde het tuintje en wat houtpapier als schutting.
Ik vind hem wel grappig, kan mijn mannetje wel hebben!!
We gaan er een gezellige dag van maken en er zullen zeker wat van die gezellige dames langs komen!!!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.


5 opmerkingen:

  1. Leuk hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje Marijke heb je voor je man ge:-)maakt, wat een grappig plaatje met klessebessende dametjes....Knap gedaan....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart en wat een geweldige stempel zeg !
    Gefeliciteerd met je man !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke verjaardagskaart,wat een grappige stempel,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk!
    Ik ben helemaal weg van dit soort kaarten met de grappige Art Impressions stempels.
    Je hebt hem erg leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen