donderdag 27 augustus 2015

52 weeks to christmas


Vandaag is het weer donderdag en doen we weer gezellig mee met 52 weeks to christmas.
Deze week is er een challenge aan verbonden omdat het de laatste donderdag van de maand is. De opdracht komt deze maand van Lil: gebruik een 3d plaatje.
Nou moet ik eerlijk zeggen, ik heb nog nooit, nee echt nog nooit een 3d plaatje gemaakt en ik heb ook geen 3d plaatjes.
Ik heb dus een kaart gemaakt die ik wel naar voren heb gehaald door het plaatje hoger te plakken, maar of dit dan 3d is??
Ik Heb het plaatje gekleurd met mijn copics en aangestipt met veel glitter. De gele kleur vond ik wel grappig als ondergaande zon!
Verder een sterren embossing erachter en een sneeuwster in de hoek van 3 lagen. Hé is dat geen 3d?
Een tekst en een Merry Christmas nog uitgestanst.
Een beetje een klassieke kaart vind ik, dat wel.
Ik hoop dat jullie er beter in slagen om een 3d kaart te maken.
Veel succes allemaal en groetjes,
Marijke.






8 opmerkingen:

  1. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow mooie kerstkaart en je sneeuwvlok is schitterend . hij glimt je tegemoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en leuk tafereeltje op je kerstkaartje...mooi kaartje Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt Marijke, leuk plaatje en een prachtige ster!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een prachtig kaartje, en ook mooi gekleurd. Nog mooier als een echt 3d plaatje !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit weer een schitterende kaart.
    Prachtig gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je heel mooi opgelost Marijke...ik keur hem goed hoor...een SCHITTEREND kerstkaartje...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Marijke
    mooi en tof kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen