zondag 1 november 2015

Happy Birdday!!




Even iets anders dan kerst!!
Ik heb een poosje terug die gekke vogels van Tim Holtz gekocht en vind ze onwijs leuk!!
Hier een van de vogels, ik heb er ondertussen al vier gemaakt maar die komen later!!
Het is een simpele kaart, maar de achtergrond heb ik zelf gemaakt met distress inkt en stempels.
Daar de vogel opgeplakt en de letters.
Onder het papier nog een glanspapier.
Heb ooit eens een pakketje van dit papier gekocht en vind het heerlijk om te gebruiken.
Het past precies op een kaart en is een mooie glansrand.
Een grappige kaart vind ik zelf en voor zowel mannen als vrouwen of  tieners te gebruiken.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik hoor het graag!
Alvast bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.





5 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Marijke !
    Ik ben ook zo'n fan van de vogels !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi verjaardagskaartje Marijke....een kunstwerkje is het geworden....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met deze gave stempel.
    Mooi gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gedaan. Werkelijk schitterend,!

    BeantwoordenVerwijderen