maandag 14 december 2015

Nog een kerstkaartje!!


Nog maar en kerstkaartje!!
Sorry, maar ik moest er nog een paar en die laat ik dan maar wel laten zien natuurlijk!
Deze keer een vintagekaart. Met een plaatje van Studio Light en ook wat dingetjes uit het boekje.
Ik ben begonnen met een bruine papier op de cardstock en daarop een beige papier en daarop het papier van Studio Light. In de hoek een takje met en kerstbal en strik en een labeltje met tekst.
Verder is het papier zo mooi dat ik er niets overheen hoef te plakken. Ook deze kaart heb ik weggestuurd.
Ben nu wel klaar met kaarten maken, de laatste moeten nog naar de buurtjes en directe omgeving, maar die ga ik persoonlijk afgeven.
Heb het toch wel gered maar het kostte me wel een eindspurt.
Moet dat volgend jaar wel beter overzien!!
We kregen gisteren de leuke mededeling dat de oudste zoon van mijn man toch gaat trouwen na 10 jaar samen wonen. Hebben we een feest in het vooruitzicht, hoe leuk is dat!
Moet maar even gaan nadenken over een mooie kaart voor hun huwelijk.
Weer eens wat anders als een kerstkaart toch?
Nog een paar weken en de kerst is al weer voorbij en het nieuwe jaar gaat beginnen.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.






6 opmerkingen:

  1. heel mooie kerstkaart marijke, leuk hoe je het tekstlabeltje niet gewoon plat opgeplakt hebt! De strik aan de kerstbal maakt het geheel af!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n prachtige kaart Marijke.
    Heel mooi samengesteld met leuke dingen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi nostalgisch kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi vintage kerstkaartje Marijke...prachtige details erop....en wat een leuke vooruitzicht met een trouwerij in je naaste omgeving....heel leuk voor jullie....daar komt zeker weer een prachtig kaartje voor..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit kaartje is echt een plaatje. Super mooi gemaakt gemaakt.
    Een trouwkaartje.... Ja, dat is inderdaad heel iets anders dan een kerstkaartje. Maar zeker niet minder leuk om te maken. Je laat 'm toch wel even aan ons zien hé, als je 'm klaar hebt?

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje Marijke !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen