zondag 26 juni 2016

Beterschap!



Ik blijf even in de stempelkaarten. Ik had al verteld dat ik van mijn buurvrouw/vriendin stempel mocht gebruiken en daar heb ik heel goed gebruik van gemaakt. Zo ook deze dus, een beterschapskaart.
Deze kaart is ook 3D gestempeld, maar de stempel aan de bovenkant is met onzichtbare inkt gestempeld en daarna met paarse inkt eroverheen gegaan. Dit noemen ze schaduw stempelen. De lavendel stempel blijft dus gewoon wit terwijl erom heen alles mooi gekleurd wordt. Had ik gezien op YouTube!
Verder nog wat stansjes van lavendel in verschillende kleuren paars en een strikje. Weer een ander soort stempelkaart maar ook wel leuk om te doen en weer even uit mijn "comfortzone"!
Wel een echt beterschapskaartje vind ik dit met al die paarse kleurtjes. Daar wordt je relaxt van toch?
Ik ga kijken of ik de lavendel in het echt tegen ga komen, want we zitten nog steeds in Frankrijk, het land van de lavendel!! Heerlijk genieten!
Vandaag is mijn oudste zoon jarig, kunnen we niet bij zijn, is weer iets minder, maar dat komt dan wel weer als we terug zijn!
Iedereen die ook op vakantie gaat wens ik een heerlijke vakantie toe en anders heerlijk weer bij jullie thuis!!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.



1 opmerking: