maandag 8 augustus 2016

Happy Birthday!!


Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een digi van Kenny K.
Ik vind deze digi's altijd leuk en zeker geschikt voor jonge mensen en tieners.
Het is een lekker kleurig kaartje met veel roze en aquablauw.
Het plaatje is gekleurd met de copics.
Verder dus DP en een "hello" stansje, een strik met een slotje eronder en in de bovenhoek wat glitterrondjes die ik van een lint heb geknipt.
Op een glitter ster nog een tekst en dat is het dan!
Een leuke kaart voor een tiener vind ik zelf, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Alvast bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.










2 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,
    leuke en fleurige kaart met een gave digi, echt een kaart voor de jeugd,
    groetjes,
    Ans
    p.s. ik denk niet dat het met mijn duim nog beter gaat worden..helaas ook mijn schouder speelt weer op.. niks meer aan te doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere, kleurrijke kaart, erg gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen