zondag 27 november 2016

Wishing you....


Een verjaardagskaartje met een stempel van Sugar Nellie.
Het is al een oudje maar blijft wel altijd leuk vind ik! Ik heb gekleurd met mijn copics, ik merk dat ik veel minder aan het kleuren ben ook omdat mijn stiften leeg raken !!
Ik ben nog uitgegaan van de herfstkleurtjes met veel oranje en rood.
Een stans met bloemen en hier overheen een lintje. Verder veel pareltjes en een tekst.
Ik vind het een fleurig geheel. En jullie?
Ben eigenlijk niet meer bezig met kerstkaarten, ben helemaal klaar.
Ga de enveloppen schrijven en de kaarten klaar maken voor verzending.
Heerlijk gevoel dat ik eigenlijk heel relaxt de kaarten af heb gekregen.
Dus even andere dingen doen, want in januari ben ik weer designer bij 52WTC dus moeten we weer aan de bak!!
Ben benieuwd hoever jullie al zijn, laat het even weten ben reuze benieuwd!
alvast bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.






11 opmerkingen:

  1. Super fleurig !
    Mooi gekleurd ! Vervelend als je stiften leegraken.
    Ik ben meer fan van potloden.

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke kaart.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje! Heel mooi gemaakt!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Marijke!
    Fijn dat je al genoeg kerstkaartjes hebt gemaakt en de enveloppen al kunt gaan schrijven.
    Ik heb er eigenlijk ook al genoeg denk ik....maar vind het nog leuk om er een paar extra te maken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is weer prachtig gemaakt marijke...en vervelend dat je copics leeg zijn.....mooie kleurencombinatie ook....
    Fijn dat je klaar bent met je kerstkaartjes maken..Ik heb er nu ook al even veel als vorig jaar...maar heb ze nog niet geteld...

    groetjes
    Rosina

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fleurige kaart Marijke, bij jou hangt het voorjaar al in de lucht. Fijn dat je al klaar bent met je kerstkaarten, ik ga nog even door hoor ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marijke,
    wat een leuk stempel op je mooie en vrolijke kaart, leuke bloemenstans heb je gebruikt..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke fleurige kaart. Fijn zeg, dat je al klaar bent met het maken van kerstkaarten en nu met schrijven kunt beginnen. Mooi op tijd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad erg leuk en fleurig kaartje !
    Van mijn copics zijn er ook een aantal leeg aan het geraken, ik heb onlangs bij de eerste de test gedaan om na te vullen met de colourless refill. Ik had op internet gelezen dat je elke marker de eerste keer kan bijvullen met colourless blender maar daarna moet je wel de vulling van de marker hebben om bij te vullen, maar ja, je komt er wel lang mee toe normaal. Ik laat zeker op mijn blog weten hoe de test verloopt, want heb een nieuwe marker van dezelfde kleur gekocht om goed te kunnen testen.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje! Enja hier geraken die stiften ook een beetje op :) Dat wordt weer sparen! Moet eens kijken hoeveel kerstkaartjes ik nog nodig heb anders moet ik ook weer dringend aan de slag!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen