zondag 30 april 2017

Happy Birthday!


Vandaag heb ik een verjaardagskaart voor onze oudste zoon die 40 jaar is geworden.
Het is een beetje een "Art" achtige kaart geworden.
Ben begonnen met een donkergrijs kaartpapier en daarop een koperkleurig papier.
Daar een bruin oranjekleurig papier overheen en deze bewerkt met koperpasta.
Een stans van radertjes en ook deze met koperpasta bewerkt.
Diverse pinnetjes in de radertjes en wat letters en de cijfers 40. Het is echt een stoere kaart geworden vind ik!
Ook aan de binnenkant heb ik nog een stans geplakt en ook hier koperpasta op gedaan.
Verder nog een tekst en een motorrijder!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, laat het gerust weten!
Alvast bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.






4 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,
    stoere kaart heb je gemaakt voor je zoon, leuk de bewerking met koperpasta..en de binnenkant is ook mooi gedaan..
    Mijn oudste dochter wordt over 2 weken, op Moederdag, ook 40 jaar..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stoere kaart Marijke! Ik heb de pasta gekocht op de beurs maar nog niet gebruikt. Toch maar eens aan beginnen. Je hebt me op ideeën gebracht.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen