zondag 1 april 2018

Happy Birthday!


Deze keer een beetje "art" kaart. Ik had ooit eens deze stempel gekocht en vind hem eigenlijk heel mooi. Heb hem gestempeld en bewerkt met pearlpowder en wat waterdruppels.
 daarna uitgescheurd.
Onder de stempel zit een papier dat ik nog gestempeld heb met allemaal klokjes en ook bewerkt met koperkleurig pearlpowder. Verder een stans met de tekst en een klokje die ook een beetje heb aangetipt met de koperkleur.
Verder had ik een boek gekocht bij de Action met allemaal handlettering teksten op velum.
Dus daar eentje van uitgestanst en verhoogd opgeplakt.
Het is echt een "art" kaart, zo noem ik dit soort kaarten. Wordt ook een mannenkaart want hij gaat naar een vriend zijn verjaardag. Ik hoop dat ie er blij mee is!
Wel, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, laat het gerust weten en ik bedank jullie voor je bezoekje en commentaren.( zo heerlijk om te lezen)
Groetjes Marijke.






6 opmerkingen:

  1. Mooie Art-kaart!
    Prachtig in elkaar gezet met de verschillende stempels.
    Alles past mooi bij elkaar!
    Fijne Pasen en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een mooie mannenkaart in deze Art stijl,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mannenkaart, hij ziet erg heel stoer uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow prachtig! Heel mooi gedaan!
    groet,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen