woensdag 29 augustus 2018

De nieuwe kleuren bij de KKT van Martina


Vandaag is het de laatste woensdag van augustus en dus hebben we weer een kleurenchallenge bij Martina. De nieuwe kleur gekozen bij het oranje is craft. Dit zijn niet mijn favoriete kleuren en ik heb ook lang nagedacht wat ik hier nu mee moest doen!
Maar gelukkig had ik nog herfstplaatjes van Joy meen ik en daar zaten er bij met veel oranje van de pompoenen.


Dus ik ben begonnen met een craft kaart en daarop een papier die ik bewerkt heb met de embossing en oranje inkt. Daarna met een koperglans poeder nog aangedikt.
Achter het plaatje een cirkel van craft en een rechthoek uitgestanst ook van craft.



Een mooi plaatje van pompoenen. Precies de kleuren oranje met bruin.


Ik had al een hele tijd geleden eens deze pompoenen uitgestanst voor een projectje van de school van mijn kleinzoon en daar had ik heel veel van over.
Dus de pompoenen een beetje bewerkt en nog een paar blaadjes erbij met een egeltje.
Echt herfst dus!
                                                   
 Nog een tekst van "Happy Birthday" aan de zijkant van de kaart uitgestanst. 

                                     


Ik ben toch weer geslaagd met de kleuren en ik hoop jullie ook?
Volgende keer zal ik op vakantie zijn dus kan ik niet meedoen. Maar deze keer kom ik nog even bij jullie langs om de creaties te bewonderen.
Voor meer deelnemers kijk dan op de site van Martina. Veel succes iedereen en bedankt voor je bezoekje.
Groetjes Marijke.


22 opmerkingen:

  1. Mooi, echt herfstig kaartje, Marijke! Leuk met die pompoenen!
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, leuk om er een herfstkaartje van te maken!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuke herfstkaart werd het ! geslaagd geheel, met veel details
    bedankt voor je deelname deze maand, zonder deelnemers, geen kleurenkaartenteam, dus.... dank je wel !
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie herfstkaart, pompoenen en bladeren, laat dat seizoen nog maar even wachten.
    geniet van je vakantie
    fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Idd een echt herfstkaartje, goed geslaagd met deze kleurencombinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk jij komt ook met een herfstkaartje Marijke, dat was bij mij ook de eerste gedachte, je heb er een leuk kaartje mee gemaakt met veel leuke details...
    geslaagd in deze kleurtjes!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk gevonden, je stuurt ons dus nu vast een vakantiekaart? (Omdat je er volgende keer niet bij bent en dan is het al weer herfst) grappig detail dat kleine egeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk herfstkaartje Marijke, dat gaat goed zo met de kleurtjes oranje en kraft!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echte herfstkleuren, een heel leuk kaartje zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, je bent al helemaal in de herfstsfeer Marijke je hebt er een mooi kaartje van gemaakt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk, zo’n herfstig kaartje! Past bij het weer van nu, het regent...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw mooie herfstkaartje in de KKT kleuren past perfect bij het weer van vandaag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt de herfst al in je hoofd Marijke....wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super herfstkaartje.
    Tot het volgende KKT,
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk die herfstkaartjes! Je krijgt stiekem toch wel weer zin in het komende seizoen met die warme kleurtjes. Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een herfstig kaartje, maar past natuurlijk mooi bij deze oranje/kraftchallenge. Mooi gedaan.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige herfstkaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Marijke,

    Wat een leuke herfstkaart maakte je! Helemaal in het juiste thema!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Marijke,
    ik ben even wat later, maar wat heb je en mooi kaart in de gevraagde kleuren gemaakt voor het KKT. Het vraagt eigenlijk ook om wat herfstigs. Ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tja, niet aan gedacht, maar deze kleuren zijn natuurlijk heel geschikt voor een herfst/halloweenkaart.
    Het is een erg leuke kaart geworden.
    Grietje







    BeantwoordenVerwijderen
  21. Grappig, je spreekt over herfst kleuren, een ander over de zomer... het is een mooie kaart geworden en ik hou er wel van om iets te maken wat je normaal niet zo gauw zult doen. Leuk dat je dan toch mee doet. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen