donderdag 25 oktober 2018

Week 43 bij 52 WTC met een uitdaging.


Week 43 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Het is alweer de laatste donderdag van de maand dus een uitdaging.
Deze keer mocht Ineke kiezen: zij wilde graag een krans op de kaart zien.
Gelukkig had ik een stans van een krans (van Ali natuurlijk) en dus deze maar eens gebruikt.
Ik maakte er gelijk maar twee!

kaart 1
 
kaart 2
               
Bij kaart 1 ben begonnen met een witte cardstock en daarbovenop een geruit rood/groen papier.
Daar bovenop een houten structuur papier en toen de krans.
Bij kaart nr. 2 ben ik begonnen met een rode cardstock en een bruin papier met houtstructuur erboven op.

              


 Ik heb diverse takjes mistletoe extra uitgestanst en die er bij gedaan. 
Een labeltje gemaakt met de tekst bij nr 1 en een stickertekst bij nr 2 



De krans heb ik vastgemaakt met een eyeletje en daarboven nog een lint met mooie rode pailletjes.
Bij nr 2 heb ik de takjes mistletoe vastgemaakt met een rood touwtje.
En bij nr 2 nog een rood geblokt lint in het midden.


Hier nog even op ware grootte de beiden kaarten.



De kleuren van de kerst en een kerstkrans. Ik vind ze helemaal goed.
Doen jullie allemaal mee met deze uitdaging?
Allemaal veel succes, ik kom zeker even langs.
 Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.







18 opmerkingen:

  1. wat zijn ze leuk Marijke, mooi met die mistletoe toefjes erboven....
    vrolijke kaartjes Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Leuk met al die verschillende papiertjes en motieven
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee heel mooie kerstkrans-kaartjes heb je gemaakt, ze zijn prachtig!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, meteen 2 stuks!
    Ze zijn heel mooi. Leuk ook dat ze zo verschillend zijn.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kerst kransen op je kaartjes Marijke , tof hoor
    Groetjes van je maatje Epie uit Friesland xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten zijn het geworden, leuk hoe verschillend ze zijn door de papiertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 prachtige kaarten, heel mooie kransen en achtergrondpapier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie en sfeervolle kerstkaarten Marijke. Straalt meteen gezelligheid uit die leuke kransen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee leuke vrolijke kerstkaarten heb je gemaakt!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kerstkaarten met krans heb je gemaakt, ik vind de groene krans het mooist,komt ook heel mooi uit op de achtergrond,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Marijke, dank je wel voor je leuke reactie op mijn kaart. Het is inderdaad de sketch van 2Sisters, daar ben ik er namelijk 1 van, haha. En Caroline hier boven, is de andere sister. Jou kaart is ook erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 super leuke kerstkaartjes marijke...mooi hoor die kerstkransen erop...TOP!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee leuke kaartjes Marijke ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaartjes Marijke!
    leuk ook om die uit dessinpapier te stansen, geeft een apart effect!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk deze krans Marijke. Door de verschillende kleuren krijg je een heel ander effect!. De groene vind ik persoonlijk de leukste. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat twee leuke kaarten met een kerst krans , die vallen vast wel in de smaak.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen