donderdag 22 november 2018

Week 47 bij 52 WTC




Week 47 bij de kerstkaartjes van 52 WTC.
Deze week een simpel kaartje vind ik maar de inspiratie was even weg!
Ik heb deze gemaakt toen het zo vreselijk warm was!


Ben begonnen met een witte cardstock en daarop een grijs gestreept papier.
daarbovenop een donkerblauw papier  met een zilver hologram papier en een wit stuk behangpapier.


Een plaatje met een paar dikke wanten en een harte van sneeuw.


Daarom in de hoek ook maar en paar wanten die ik ingelegd heb met een andere kleur sneeuwsterren.


Aan de onderkant een bloem van Crealies in twee kleuren en een glittersteentje erop.


En nog een tekst met een sneeuwster.


Aan de binnenkant ook nog een paar wanten in de tegenover gestelde kleuren en een tekst die verhoogd is opgeplakt.
Veel plakwerk en geen gekleur deze keer!
Ik vind het een prima kaart maar niet zo dat ik er heel tevreden over ben!  
Ik weet niet, ik kan er niet de vinger op leggen maar ik mis iets! Zien jullie het?
Ik ben benieuwd. Voor nu bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.

15 opmerkingen:

  1. Lief plaatje.op je kaart!
    Ik vind je bloem heel tof met die blauwe sprietjesbloem er tussenin.
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk warm kerstkaartje Marijke, leuk die wantjes !
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij mist er niets op deze mooie kaart Marijke. Zelf heb ik dat ook wel eens maar we zijn naar onszelf ook wel kritisch denk ik..;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik mis niks op de kaart, ik vind hem wel mooi! Heb je het koeler gekregen door dat hartje van ijs!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een erg leuk, winters kaartje ! mooi gemaakt
    ja hoor je staat netjes in de lijst voor het kkt,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik mis niets, je kaart is prachtig ! Supermooi versierd, en dat op een warme dag, wauw ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Marijke, leuk om het plaatje te combineren met de stans, ook je bloem is erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooi met de donkere achtergrond
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, de inspiratie.....soms bij mij ook ineens ver te zoeken ...
    Maar je kaart is weer geslaagd !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk met mooi plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt, leuk die wantjes in tegenovergestelde kleuren. De bloem maakt de kaart helemaal af.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaartje Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kaart heb je gemaakt leuk met die wantjes erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een mooie, winterse kaart ! geslaagd hoor
    fijn dat je (weer) meedoet deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen