woensdag 30 januari 2019

De eerste KKT van 2019 met blauw en goud!



Alweer de eerste kleurencode bij Martina van dit jaar! Het was blauw en daar is de kleur goud bij gekomen. Ik zit nog volop in de kerstkaarten dus had wel goudpapier op mijn bureau liggen.
Ik vind het wel echte kleuren voor de kerst, maar dat zal wel door het goud komen.

Ik ben begonnen met een lichtbruine cardstock en daar op een blauw DP.
Toevallig had ik nog een rol met een gouden stofje dat ooit als tafeldecoratie moest dienen.
Dat heb ik op het blauw geplakt en dat stond gelijk mooi. Een frame eromheen en toen wist ik het even niet meer!


Dus maar mijn stansje van Rudolf gepakt en daar een gouden afdruk van gemaakt. Verder een klein kerstballetje aan een gouden touwtje eraan gehangen.


Een mooi gouden randje aan de zijkant van het blauw.
En ter afwerking nog een paar gouden sterretjes.


Hier ook goed het stofje te zien.
Voor mij is het deze keer een echte kerstkaart geworden.En dat vind ik helemaal niet erg!
Hoe is het bij jullie vergaan.Ik kom zeker even bij jullie langs om je kunstwerkje te bewonderen.
Voor nu zeg ik: bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.

25 opmerkingen:

  1. ziet er helemaal leuk en geslaagd uit ! mooi gemaakt
    bedankt voor je deelname deze maand, op naar de volgende uitdaging,
    nog een fijne dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kerstkaartje, handig voor de voorraad :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ja, we halen alles uit de kast om aan goud te komen, mooie kaart Marijke, lief die kerstbal in zijn oor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goud geeft al gauw het gevoel van Kerst.
    Mooie kaart hoor, wat een leuke stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart met de gouden Rudolf en die kerstbal in zijn oor maakt het helemaal af!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf kaartje! Een gouden rendier...mooi en heel speciaal!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart Marijke,het gouden stof past er leuk bij. Grappig de kerstbal aan het oor van Rudolf,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart!! Mooi met dat belletje aan het oor van Rudolf.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie feestelijke kaart is het geworden Marijke, leuk stansje van Rudolph.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marijke,

    Prachtige kaart heb je gemaakt voor het KKT,

    Gr....Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij mij was het ook kerst geworden. Ik vind dat een perfecte combinatie voor kerst. Jouw kaart is lekker bling bling.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt voor het KKT.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed idee om in deze kleuren een kerstkaart te maken! Gaaf gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Marijke,

    Ik was even verkeerd met mijn eerste post...

    Wat een leuke kerstkaart maakte je... Rudolf steelt echt wel de show!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gek hé dat we bij goud op kaarten zo snel aan kerst denken ! Lijkt wel alsof we wat kerst-geprogrammeerd zijn...
    heel tof kaartje met de leuke rendierstans!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Grappig, die kerstbal aan z'n oor! En je bent niet de enige die aan een kerstkaart dacht bij deze kleuren;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ...Ook jij heb er een kerstkaartje mee gemaakt ...het is je perfect gelukt Marijke...dat goud geeft toch een prachtig effect...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een grappig kaartje :) Leuk gedaan in de KKT-kleuren!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is handig, alvast een leuk kerstkaartje voor de voorraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuk, Marijke. Dat blauwe stofje past er perfect bij.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supergaaf geworden. kerstkaarten kan, het lukte mij om wat anders te maken. Maar dat moet dan ook maar lukken. groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen