donderdag 14 november 2019

Week 46 bij 52 WTC



Week 46 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

De uitslagen van de uitdaging van vorige week zijn weer bekend.
De random winnaar is nr 22 en dat is Enny! Gefeliciteerd.
De top drie was heel moeilijk voor ons om te kiezen. Wat een mooie inzendingen allemaal!
Bedankt iedereen voor je bijdrage!
Dit is dan de top drie geworden:
1.Linda (4)
2.Margriet (16)
3.Eri (33)
Dames van harte allemaal!
En dan nu mijn kaartje voor deze week:
Ik heb nog een gnom uitgeknipt. Een mooie met zwarte stippen op zijn muts!
Ik heb de kaart verder vrij simpel gehouden.  
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een groen met zwart papier.


De boompjes zijn uitgestanst van een glimmend zwart papier met een stans van Ali.
De tekst is ook van dit papier.



De gnom staat er mooi in het midden bij met een uiltje op zijn hoofd!



En bovenaan nog een randje van zwart en ballonnetje met een ster erop.
Ik vind hem wel grappig!
 Ik had er twee gemaakt, maar de andere is net even anders dus die komt een ander keertje!
Ook dit kaartje heb ik in de vakantie gemaakt! Ik heb er heel wat gemaakt geloof ik tijdens de vakantie! haha! Maar dat is zo lekker als het niet zulk mooi weer is en 's avonds geen weer is om buiten te zitten dan ga je lekker knutselen en aangezien we in het voorjaar waren hebben we heel wat avonden gehad waarop we binnen moesten zitten.

Vandaag moet ik tot heel laat werken net als vrijdag, dus ik zal helaas niet bij jullie langs kunnen komen deze week! Volgende keer weer! Sorry!
Maar nu zeg ik bedankt voor je bezoekje en veel succes vandaag met de kerstkaartjes,
groetjes Marijke.





15 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje, en leuk om te knutselen in de vakantie lijkt me heerlijk.
    in het voorjaar gaat dat inderdaad vaak beter, zomers zit je buiten en krult alles op van de warmte...
    werkse de komende dagen....
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met een super kerstgnome! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief dit kerstkaartje Marijke...leuk gecombineerd met mooi dp en die zwarte kerstboompjes....en het schattige gnoompje als eyecatcher...
    veel plezier met werken de komende dagen...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke gnome, Marijke, en die boompjes vind ik echt gaaf.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt Marijke , leuk gnoompje tussen de boompjes
    Werkze vandaag en tot blogs , kerstgroetjes Epie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met die moderne boompjes en het gnoompje! Werk ze!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met de boompjes het het gnoompje. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan in deze kleuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Marijke, lief met de kabouter!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi een schattige gnoompje tussen de kesrtboompjes.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij durft wel met die gewaagde kerstkleuren.
    Wel weer een leuk kaartje.
    groeten Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart !
    Succes met werken !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schattig kerstkaartje.
    Mooi gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen