donderdag 4 juni 2020

Week 23 bij 52 WTC met reminder.


Week 23 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Deze week hebben we nog een reminder van de uitdaging van vorige week. Annemarie en Merit hebben gekozen voor een inspiratiefoto met veel rood en heerlijke dingen.
Nou zag ik tot mijn schrik dat ik de foto's heb omgedraaid. Op mijn blog stond een andere kaart dan bij 52 WTC. Ik heb het gecorrigeerd maar jullie hadden deze al even gezien natuurlijk!
Maar nu dan ook op mijn blog! Sorry!



Ik ben begonnen met een witte cardstock met daarop een rood DP. 
Een witte stans cirkel en daarop nog wat kleine rode papiertjes en het plaatje.


Het plaatje met een kopje en lekkere koekjes erbij.
Erom heen een mooi stansje van Ali.


Nog een tekst gestempeld en een glimmende kerstboom met ballen voorop.
Ik vind hem goed. Weer heerlijk rood en goed de uitdaging gebruikt.
Hopelijk gaan jullie gezellig meedoen met deze uitdaging.
Ik wens jullie in ieder geval veel succes en een fijne dag. Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
    Marijke.








23 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de gezellige rode kleurtjes die ronde mal heb ik ook was een van de eerste mallen die ik kocht hij blijft mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje Marijke vind je plaatje top, leuk ook je opengewerkte kerstboom.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige kerstkaart Marijke , warme kleur was het mar Kerst , fijne dag en groetjes van Epie Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, zo vrolijk en gezellig, en prachtige mallen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is een gezellig kaartje!
    Geeft niet dat we hem al gezien hebben!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitwerking van het moodboard, mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart volgens het moodboard.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. eén en al gezelligheid straalt dit kaartje uit!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, Marijke. Ik ben helemaal weg van die kerstboom!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel gezellig kaartje, met die lekker beker chocolade melk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke (en lekker uitziende) kerstkaart Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er mooi en smakelijk uit Marijke.
    Een fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook deze is mooi en gezellig in de kerstkleuren, leuk plaatje heb je gebruikt. Ik heb een stans om als standaard te gebruiken, maar dit steuntje is handig en simpel,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart is dit Marijke. Ik hou er van!
    En ik heb de kaartverwarring helemaal gemist...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje heb je gemaakt Marijke! Mooi plaatje ook!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Marijke. De verwisseling van kaarten is mij niet opgevallen. Maar zoiets kan gebeuren. De kaarten zijn in elk geval allebei mooie voorbeelden voor de 52WTC challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ziet er gezellig uit op jouw kersttafel...
    heel mooi kaartje Marijke!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellige kaart Marijke!
    Jij hebt ook het leuke boompje zie ik.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Marijke. Wat een mooi geheel is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hello Marijke! I am your new follower. Your work is stunning.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele leuke kaart geworden. Zelf vond ik geen afbeelding met een kopje. Ik heb me dan maar bij de rode kleur gehouden. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg mooi deze kerstkaart. Leuk samengesteld Marijke. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen