donderdag 3 september 2020

Week 36 bij 52 WTC met reminder.


Week 36 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Deze week heb ik nog een reminder voor jullie van de uitdaging gekozen door Epie.
Zij wilde rood/groene kaartjes met variant een vogel.
Nou dat is deze week ook weer gelukt.
Heel veel rood deze keer met een beetje groen, andersom dan vorige week!


Ik ben begonnen met een rode cardstock en daarop een rood papier en tussen deze een rand waarvan ik niet meer weet hoe ik daar aan gekomen ben!
Maar ik vond hem er wel goed bij passen.


Op het plaatje een stelletje vogeltjes en erom heen een glitterrand van groen.


Onderaan een paar kerstbloemen met takjes groen eronder.


Een tekst nog in het groen erbij. Ik vind het een leuke uitdaging wat jullie?

Ik hou van deze kleuren en ook wat fellere kleuren maar ze mogen ook wat zachter uitvallen hoor! 
Vind Epie helemaal niet erg! Ik hoop dat jullie allemaal mee doen. 
Jullie kunnen nog meedoen tot vanavond 23.59 uur.

Alle komende berichten zijn automatisch ingesteld en helaas kan ik even niet bij jullie langs komen.
Maar ik wens jullie veel succes en hoop dat jullie een berichtje willen achterlaten op mijn blog?
Hiervoor alvast mijn hartelijk dank. Ik lees het graag als ik op vakantie ben!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.







23 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kerstkaartje Marijke! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met al die leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje in deze echte kerstkleuren.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart, Marijke, mooi plaatje heb je gebruikt en die poinsettia's zijn ook prachtig.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart Marijke. Geniet van jullie vakantie.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, leuk die bovenrand!
    Geniet lekker van jullie vakantie!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gezellige feestelijke kerstkaart Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke reminder Marijke , lief die vogeltjes ,
    Gezellige donderdag en grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart en een lief plaatje met de vogeltjes.
    groeten Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie reminder heb je gemaakt.
    Altijd mooi in de traditionele kleurtjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is je kerstkaartje Marijke...zo leuk al die mooie details erop..
    en hoe is het op vakantie...een beetje lekker weer daar in Frankrijk? Geniet er maar lekker van...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beauty is dit Marijke...echt prachtig in deze kleuren!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstkaart in deze kleuren combi en een heel leuk plaatje.
    Ik hoop dat jullie beter weer hebben in Frankrijk, hier stortregent het,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje en nog een fijne vakantie!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toffe kaart in rood en groen. Hopelijk in Frankrijk mooi weer, ik werd wakker door een felle regenbui vanmorgen!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart in het rood en groen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kerstkaart Marijke. Mooi plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart in rood-groen, leuk afgewerkt met de bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi heel mooi. 😍
    Wat leuk, die kleine vogeltjes.
    Ik vind het glitter groen goed passen bij het rood.
    Heeeeeeele fijne vakantie, ga genieten!! (Hoe doe je dat, inplannen met de nieuwe blogger?)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi Marijke! Fijne vakantie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi met die poinsettia’s!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen