donderdag 21 oktober 2021

Week 42 bij 52 WTC.


Week 42 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Vandaag een kaartje met een oude digi van "Image that digistamp" die ik een keertje gewonnen had.
Een pinquin met een heerlijke beker warme chocolade.
Ik ben begonnen met een witte/groenachtige cardstock en daarop een mintgroen dp die ik door de embosser heb gehaald.


Het plaatje staat tussen de bergjes van sneeuw en ijs en onder het plaatje nog een hologramrandje voor het ijs effect!



Onderaan een tekst met ok een glitterrandje.


En binnenin de kaart nog meer stippen en een tekst met een kerstwens erop.


Een echt ijskoud kaartje met deze kleuren he? Doen jullie weer gezellig mee deze week?
Het gaat al een beetje opschieten, week 42 al. Nog tien weekjes en het jaar is weer voorbij!
Waar blijft de tijd, vraag ik me wel eens af!
Het gaat echt veel te hard! Maar goed ik wens jullie veel plezier in het maken van je kerstkaartje en ik kom zeker even langs.
Voor nu zeg ik bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.



 

18 opmerkingen:

  1. Superleuke winterse kerstkaart Marijke , leuke stempel
    is het en mooi ingekleurd ook , fijne donderdag
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de schattige pinguïn het leuke papier en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig kaartje Marijke. Die pinguïn is gaaf. De binnenkant is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk de pinguin genieten van zijn warme chocolademelk in de sneeuw. Leuk de kerstwens achter de sneeuw.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje Marijke.
    Een hele leuke digi die zo gezellig zit te genieten van zijn warm drankje.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke en grappige kaart!
    De tijd gaat inderdaad super snel!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart met de super gave pinguïn.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die warme chocolademelk daar is het nu echt weer voor!
    Leuke kaart met die geinige pinguïn!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een leukerd, die pinguïn! Heerlijk met zijn warme mok chocolademelk met een grote toef slagroom! Super leuk gemaakt!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje met deze leuke pinguïn en mooi papier.
    Een jaar is zo voorbij!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke digi en warme chocolademelk gaat er vandaag ook wel in, bar en boos is het weer hier. Mooi zoals je de kaart verder aangekleed en afgewerkt hebt Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige digi met de leuke pinguin, je maakte een mooie en ijzige kerstkaart.
    Ik had echt heel veel moeite om een kaart te maken met dat beren plaatje, twee keer helemaal los gehaald en toen was het naar mijn zin,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kerstkaart met pinguïn. Hij geniet heerlijk van de warme choco.
    groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zit die pinguin lekker te genieten van zijn mok chocolade. Leuke kaart, ik hou wel van stippen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Koude kleuren of niet, maar ik vind het een schattig, lief kaartje.
    Dat mutsje, aaaah, zo lief.
    De sketch is ook leuk.
    Wat betreft de tijd, hou op, het glipt door onze vingers heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig plaatje op je kerstkaart Marijke....leuk kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een toffe digi! heel mooi kaartje, leuk met het kleine blingblingrandje, lekker feestelijk!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoe leuk is dit ! Een super mooi kaartje en fijn afgewerkt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen