vrijdag 11 augustus 2023

Happy Birthday!



Vandaag heb ik een kaart voor jullie met de vakjes stans van Marianne.
Ik heb ook de techniek gebruikt van het verhogen van de lijntjes.

Ik had de boekjes gekocht van Lemon craft Sunny Love en daar heb ik nu een kaartje mee gemaakt!
Zulk mooi papier en mooie plaatjes erbij.
De stans heb ik gebruikt voor een groot papier en deze nog drie keer extra uitgestansd.


Bloemenplaatjes uitgeknipt en deze verhoogd naast elkaar geplakt.



De tekst ook een stukje blauw dp onder geplakt.
Verder nog een paar steentjes voor een glim effect.

Hier goed de raampjes te zien en de vogel vliegt zo van het papier af!



Ook aan de binnenkant wat plaatjes geplakt en een stukje papier van deze serie.



Een mooie serie vind ik dit. 
Er staan zulke mooie plaatjes op dat het eigenlijk zonde is om het te verknippen! 
Maar ja, dan ben ik toch wel zo dat ik het ook wil gebruiken dus ....

Wel dit is mijn kaartje weer voor vandaag.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.




 

3 opmerkingen: