zaterdag 11 november 2023

Waf! Waf! Hoera!



Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik voor mijn kleindochter heb gemaakt.
Het is een hondenkaartje geworden.

Deze plaatjes vond ik zo leuk. Ik zag ze op Facebook. Ze hadden ook andere beesten, zo leuk!
Het plaatje lijkt erg op onze Lucky, dus ik werd er gelijk verliefd op.

Het is een slimline kaartje geworden. Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een zilver hologrampapier. Je ziet hier een heel klein randje van. Vind ik altijd een leuk effect geven.


De plaatjes naast elkaar met ook een oranje gestreept en een oranje hologram karton eronder.


De tekst zat ook op het vel.


Vrolijke plaatjes waar je heel vrolijk van wordt. ( ik in ieder geval wel)
Nog een paar oranje sterretjes erbij gedaan en dat is het wel.

Ook aan de binnenkant nog wat bling bling.


Ik vind het een leuk kaartje en ik hoop mijn kleindochter ook!
Vinden jullie het ook geen heerlijk kaartje?

Wel dit is het weer. 
Ik wens jullie een fijn weekeinde toe, ook al zijn de weersverwachtingen niet al te best.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.







 

5 opmerkingen:

  1. Wat een enige kaart voor je kleindochter.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve en schattige kaart voor je kleindochter. Gefeliciteerd. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bericht was een genot om te lezen! Blijf je inzichten delen. Ik wil graag meer!

    BeantwoordenVerwijderen