maandag 6 mei 2024

Congratulations!



Vandaag een kaartje voor mijn nieuwe schoondochter.

We hebben binnen korte tijd twee scheidingen met de kinderen meegemaakt en ook weer twee nieuwe verbindingen. dus dat is wel weer leuk!
We hebben ineens weer twee nieuwe schoondochters erbij.
Deze kaart is voor Sarah. 
Zij is de nieuwe vriendin van de jongste zoon van mijn man. 
Ik heb er een blauw kaartje van gemaakt!
Ik ben begonnen met een blauwe cardstock en daarop diverse papiertjes in zwart/wit en blauw.


Onder het plaatje aan een kant een stansrandje.
Het plaatje gekleurd met de copics.


Om het plaatje een glansrandje van blauw. Dit zit ook om de teksten heen.


Onderaan nog een paar plantenbladeren.
Binnenin nog een tekst van glanskarton.
Wel dit is het weer. 

Ik wens jullie een fijn Paasweekeinde en hopelijk met een beetje lekker weer.
Bedankt voor het langskomen en
groetjes Marijke.





 

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke stempel en de blauwe kleurtjes en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi in dit blauw !!!!
    Volgens mij is Pasen al geweest.....
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart in deze blauwe kleurtjes, leuk 2 nieuwe schoondochters erbij.
    Ik denk ook dat Pasen al geweest is...
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk je kaartje.
    Very sweat card.
    volgens mij is Pasen voorbij en komt er een mooi Hemelvaar weekend aan :)
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marijke je kaart is heel mooi geworden.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje.
    Ik vind het subtiele bling bling mooi.
    De digi is erg leuk.
    Paasweekend?????

    BeantwoordenVerwijderen