zaterdag 2 april 2011

Spring is in the air!!













Deze kaart heb ik gemaakt met de straatchallenge met een paar dames uit de straat die ook helemaal gek zijn van kaarten maken. We krijgen een rare/ of moeilijke vorm kaart en daar moeten we iets van maken. Ik moest meteen aan dit plaatje denken van de dansende beer met balletjurkje. Ik heb ze 3x gestempeld en 3x anders gekleurd met de copics en aangekleed met perlpen en glitter. Bij het kleuren had ik erge binnenpret om de creaties die het geworden zijn. Hopelijk vinden jullie ze ook net zo leuk als ik?
Groetjes Marijke.

5 opmerkingen:

  1. wow, een straatchallenge ! daar heb ik nog niet van gehoord ! lijkt me leuk ! mooi gedaan ! groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind hem heel erg leuk geworden! Wat gaaf zo met die beertjes, veel succes met de straatchallenge. Wat leuk dat je zoveel creatieve buurtjes hebt trouwens....

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marijke,leuke stempel,mooi ingekleurd,je papier is ook super.
    Bedankt voor je lieve reactie op me blog,hoeveel er ook staan,ik lees ze allemaal.
    Bedankt.

    Fijne zondag.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke, wat leuk zo'n straatchallenge en dat er zoveel creatieve buren in de straat wonnen. Mooie kaart, superleuk model en wat schattig de drie beertjes!!
    Groetjes, Marijek en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marijke,
    Schitterende kaart, wat een leuk idee om ze zo eens te maken! Ook de kleuren vind ik top!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen