donderdag 21 april 2011

UITSLAG VAN DE CANDY!!!

Ik heb even nagedacht wat ik zal doen met de candy en ik ben eruit. Omdat de 50 volgers niet zijn gehaald wil ik niet helemaal de candy volgen en daarom heb ik besloten om twee trekkingen te doen en die twee winnaars een pakketjes van 25 halve vellen toe te sturen (dit gaat ook beter in een nevelop, ha,ha).
Ik heb briefjes gemaakt en eerlijk de volgende winnaars getrokken:
                                         1. NATACHA                 
                                         2. MARIJKE en CHANTAL.

Dames gefeliciteerd en willen jullie even reageren via de mail voor jullie adres? Dan komt het pakketjes zo snel mogelijk naar jullie toe.
Groetjes Marijke.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,
    Wat leuk dat je twee trekkingen hebt gedaan en dat we één van de gelukkige zijn!! Ik stuur zo een mailtje met adres. Bedankt!! enne de 50 volgers komen er wel.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey marijke, leuk zeg is idd wel mooi dat je 2 trekkingen doet zo maak je ineens 2 mensen blij
    wel fijn om te lezen dat ik ook 1 van de gelukkige ben
    zoals marijke en chantal zeggen die 50 volgers komen er zeker wel
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen