woensdag 25 april 2012

Een jongenskaart

Deze kaart is voor mijn neefje die wordt 9 jaar. Moeilijke leeftijd vind ik en daarom maar een lekker eigenwijs jochie met een koptelefoon en muziek aan zijn oren.Het is een digi van Mo. Die blijf ik geweldig vinden.
Heb hem weer gekleurd met de copics en in de kleuren rood/wit/blauwe gehouden. Lekker veel bling bling en verder niet te veel poes pas. Vind hem helemaal leuk.
Hopelijk jullie ook.
Bedankt voor jullie bezoekje en alle nieuwe volgers welkom op mijn blogje en hopelijk kunnen jullie waarderen wat ik zoal maak.
Groetjes Marijke.


2 opmerkingen:

  1. hoi marijke
    een lekkere stoere jongenskaart en hier zal die zeker vrolijk van worden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stoere kaart Marijke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen