maandag 9 april 2012

Jesse wordt 5 jaar

Mijn kleinzoon wordt alweer 5 jaar. Gelukkig had ik al een kaartje gemaakt voor ik in het ziekenhuis kwam te liggen. Het is weer een digistamp van Mo. een echte "superman". De tekening lijkt zo op mijn kleinzoon dat ik hem echt moest maken. Gekleurd met de copics en verder veel gekleurd papier gebruikt. Lekker fleurig vind ik zelf. Ben weer een beetje aan het knutselen, eigenlijk meer aan het opruimen en kijken wat ik aan papier en stempels heb, maar toch het komt weer. Bedankt voor jullie bezoekje en ik hoor graag wat jullie ervan vinden.
Groetjes Marijke.



4 opmerkingen:

  1. Lekker stoer voor een jochie van 5,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooi kaartje voor je kleinzoon, wat zal hij er blij mee zijn.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk en stoer kaartje!! En idd ook heel fleurig.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Marijke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen