zondag 5 januari 2014

Een postcard!!

Het is al weer een poosje geleden dat ik wat geplaatst heb op mijn blogje, maar ja het was ook wel wat aan het eind van het jaar, toch?? Geweldig, een kleindochter, jullie moeten weten dat wij altijd alleen maar jongensgezinnen hebben dus een meisje lijkt me zo heerlijk!! Misschien wil ze later wel met oma knutselen, wie weet.
Maar voor nu heb ik eerst de kerstspullen opgeruimd en lekker schoongemaakt. Het huis is weer lekker fris en ruim lijkt het. Ben ook weer bezig geweest met kaarten maken. Ik had een mooie "postcard" stempel gekregen en ben daar mee aan de slag gegaan.Ik heb er een "oude" kaart van gemaakt. Eerst gekleurd met mijn potloden en de zijkanten met inkt bewerkt. toen nog wat shabby embossing erop en de punten omgekruld. Onder de stempel heb ik een een groen papier met daarop een kantje gemaakt. die heb ik erop gestikt. en ook met wat water omgekruld en met wat gesso bewerkt. Nog een vlindertje apart erbij en dat is het dan. Een mooie oude kaart. Is wel eens grappig om te doen, ik wil wel eens wat anders gaan doen met kaarten maken en kijk geregeld op Pinterest. Daar zie je zulke mooie dingen voorbij komen dat je vanzelf geïnspireerd wordt.
Ik vind hem mooi en jullie?? Ik moet er wel weer een beetje inkomen want heb toch een poosje weinig geknutseld. Maar komt goed hoor!!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.





9 opmerkingen:

  1. O Marijke dit is een prachtkaart.
    Zo mooi ingekleurd en alles zo leuk samengesteld.
    Beeldschoon gedaan.
    Geniet nog maar heel veel van je kleindochtertje. Ze zijn zo snel groot, maar dan kunnen ze ook nog lief zijn hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Marijke. Als je kleindochter als ze groter is lijkt op die van mij dan wordt het ook een knutselaartje :) Marit doet niets liever, ze duikt iedere keer als ze komt mijn creakast in om haar eigen spulletjes te zoeken.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje Marijke ...met een mooie vlinder erop en ook prachtig ingekleurd...die frantage maakt het echt af....GEWELDIG!!!!

    groetjes en een fijne zondag....
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou marijke je bent het niet verleerd hoor:-)) wat een prachtige kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Marijke, ik vind hem supermooi, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en ja ook wij hebben drie zoons en nu 3 kleindochters, geweldig leuk toch?
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauwy, ook een hele mooie prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, Marijke! Super! Dank voor je leuke reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen