vrijdag 24 januari 2014

Girls girls girls!!

En hier nog een vintage kaartje.
Die stans van de paspop vind ik zo gaaf en je kunt er zoveel mee doen. Deze keer heb ik er een stukje tule omheen gedaan.
Verder had ik ook nog een mooi rand gekregen voor de kerst maar die bleek wat kleiner dan verwacht en dus heb ik die er maar achter gedaan. Dat krijg je als je via internet wat besteld hè? Maar ja hij is wel mooie en ik zie wel wat ik er mee doen, vooral kleine dingen dus!!
Het plaatje is weer van pinterest en gekleurd met mijn copics.
Het bloemetjes heb ik gemaakt van een kantje met een eyelet erin.
Het maskertje is van de Action. Heb ik er ook later bijgedaan, vandaar een paar foto's zonder!!
Het is wel weer een echt dameskaartje, toch??
Ik moet echt aan de mannenkaarten, want mijn mannetje is snel jarig en nog wat mannen dus even over na denken hoe ik dat weer ga doen!!
Ik heb nog een leuk nieuwtje, ik ben gevraagd in het DT-team van Two Sisters te komen voor een half jaartje. Hoe leuk is dat.
Was even "DT" vrij, maar dit is wel weer leuk. Dus jullie gaan daar ook wel weer wat van zien te zijner tijd.
Nou dat was het wel weer, bedankt voor jullie bezoekje en groetjes maar,
Marijke.




8 opmerkingen:

  1. Nou, dat is idd een geweldig leuke mal! Ik deed nog zo hard mijn best om hem niet te kopen, maar als ik hem nu zo op jouw kaart zie, wow!
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje en het stempeltje is ook al zo leuk.
    Mooi samengesteld Marijke
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo dit ziet er leuk en vrouwelijk uit! met een pracht van een mal
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi kaartje Marijke, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Marijke....PRACHTIG!!!!

    groetjes en een fijn weekend nog
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er weer een beauty van gemaakt en mooie verwerking van je oraganza materiaal! Heerlijk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Mooie details heb je gebruikt.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen