donderdag 30 maart 2017

Week 13 van 52WTC met uitdaging


Week 13 van 52WTC en de laatste donderdag van de maand. Dus deze week weer een uitdaging en die is deze keer van Monique.
Zij koos voor zilver op de kaart. Een leuke uitdaging en zilver komt altijd wel voor ( bij mij dan) op de kerstkaartjes. Ik heb gekozen voor rood met zilver.
Ben begonnen met een rode cardstock en heb daar een zilver papier opgedaan.
Daar overheen een rood papier met allemaal kleine gaatjes zodat het zilver er door heen komt.
Aan de onderkant nog een effen zilver papier die door de embossing heb gehaald.  Hier nog een tekst met zilveren letters op gedaan.
Een plaatje van Syta en een sneeuwmannetje die ik gekleurd heb met de copics.
Hij is duidelijk zijn handschoenen kwijt!!
Diverse sneeuwsterren erbij. Die boven in de hoek komt nog uit China, dit is een setje en daar ben ik zo blij mee. Een heel mooi set vind ik zelf. Later heb ik hier nog een rood steentje opgeplakt.
Dit is mijn kaartje weer, vind hem wel weer leuk.
Hoop dat jullie weer allemaal meedoen met de uitdaging.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.






11 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdje Marijke en lekker veel zilver !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met de mooie wantjes erop Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi fris kaartje Marijke , de wantjes kunnen in de kast nu hoor ;) Leuk met de snowflakes erop !!
    Fijne donderdag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marijke,
    ik vind zilver ook altijd mooi op een kerstkaart, leuke combinatie van plaatje en sneeuwpop, mooie kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PRACHTIG is je kerstkaartje geworden als inspiratie voor deze challenge Marijke...wat een viendelijk sneeuwpopje erop en ook die wantjes zijn een heel mooi detail...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal mooi !!!!
    Die wantjes helemaal top !

    groeten Ineke

    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een heerlijk toffe sneeuwpop! leuke mooie kaart Marijke!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart met de schattige sneeuwpop.
    Erg leuk gemaakt Marijke.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kerstkaart.
    Ik ben ook van het zilver, gebruik bijna geen goud.
    Sneeuwpop is schattig.
    De wantjes zijn net echt.Cute
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen