zondag 2 april 2017

Een mannenkaart!


Ik ben nog meer aan de slag gegaan met een aantal mannenkaarten.
Dat viel echt niet mee, ben eerst eens rustig aan het rondkijken geweest op pinterest en wat ideetjes opgedaan. Daar is deze kaart er een van!
Ook deze kaart is een "Z"kaart geworden. Een ouderwets plaatje van een auto uitgeprint en er wat kleur omheen gemaakt zodat hij ook oud leek!
Verder veel bruin papier gebruikt en daaronder een oranje/terracotta achtig papier. De kleine accessoires had ik nog en pasten er goed bij.
Een ouderwetse pet, bril en wat handschoenen.
Aan de binnenkant nog een stans van een auto en de tekst komt ook binnenin!
Ik vind het wel wat, een kaart voor mijn broer die houdt wel van dit soort auto,s.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik lees het graag!
Ik bedankt jullie alvast voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.







6 opmerkingen:

  1. Een hele leuke mannenkaart.
    Mooi gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuke kaart geworden.
    Het maken van een mannenkaart blijft toch altijd wel een dingetje.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke,
    hele mooie mannenkaart heb je gemaakt, leuk model en ook het -oude-plaatje is erg leuk..Ik maakte vandaag 2 mannenkaarten,probeer wat in voren te werken..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, super leuk als mannen kaart!
    Mooi plaatje van die auto.
    Mooi model kaart, kan lekker veel op.
    Leuk gedaan!
    Groetjes en nog een fijn weekend verder, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen