maandag 17 april 2017

Van Harte!



In de eerste plaats wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties bij de vorige kaarten. Ik zeg dat te weinig maar ik vind dat echt heerlijk om te lezen!
Nu dan een kaart die gemaakt is voor de Facebook site "Be challenged".
Iedere maand krijg je een opdracht van een model kaart en dit de opdracht voor de maand april.
Het was even goed kijken maar het is een reuze leuk model en ik ga er zeker meer maken!
Op de fb-site staan ook zulke mooie uitvoeringen.
Ik heb hem in het roze gehouden want hij is voor een meisje dat helemaal voor roze gaat!
Het plaatje is een digi van de Sat. Canaries en heb ik gekleurd met de copics.
Het papier komt uit een boekje van het Kruidvat en verder nog wat harten en vlaggetjes.
De tekst in het midden. Ik vind hem leuk, maar ga hem nog een keertje maken in wat zachtere kleuren denk ik!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.




3 opmerkingen:

  1. deze valt vast in de smaak bij het jarige roze prinsesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig in dat knalroze !!!!!!
    Zal zeker in de smaak vallen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke roze kaart voor een meisje. Daar zal ze vast heel blij mee zijn.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen