woensdag 28 juni 2017

Kleurencode okergeel/olijfgroen





De kleurencode bij Martina is deze maand okergeel met olijfgroen. Een moeilijk combinatie vond ik het. Ik had leuke stansjes van veertjes en dacht daar iets mee te kunnen doen.
Nou dat ging dus niet. 
Totaal geen inspiratie en geen mooi papier om hier voor te gebruiken. 
Toen maar een plaatje van Mo Manning afgedrukt en deze gebruikt. 
Dacht ik leuk twee kleuren voor de buik te doen zit ik lekker alles een kleur te kleuren.
Goed bezig!! Maar goed, het is olijfgroen dus dat mocht dan wel.(had geen zin om het nog eens over te doen)
Verder op het gele papier erachter een paar veertjes met inkt gestansd ( is niet echt te zien maar ja!). Dit was eerst een gehele achtergrond maar dat vond ik toch te saai dus maar doorgesneden en wat groen papier erbij!
Een mooie bloem van Crealies en een bloem van de Action. Hier dan wel wat veertjes bij gedaan!! Nog een leuke tekst en voila, toch nog gelukt!!
Aan de binnenkant nog een creatie van veertjes!! Wilde ik toch iets mee doen.
Ik heb ook een grote stans van een veer maar deze was dan weer te groot!! Ik moet er nog even goed voor gaan zitten denk ik.
Maar goed mijn kaart is af, okergeel met olijfgroen! Hoe vinden jullie hem? En hoe is het jullie vergaan? Ging het bij jullie wat gemakkelijker misschien? Ik kom zeker even bij jullie kijken, veel succes!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.









26 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Marijke de kleuren zijn prima!Er is niet aan te zien dat je er zo mee geworsteld hebt hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt niet te zien dat het zo'n zware klus was, ik vind het supermooi!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Totaal niet te zien dat je het moeilijk vond! Een heel geslaagde kaart
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje in de gevraagde kleurtjes, je moeite is beloond met gaaf resultaat!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje is dat! Het afdrukje is echt zo schattig én echt heel mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW, wat een leuke kaart, een toppertje Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk !
    Ik vond de combi ook lastig !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te lezen was het een hele "bevalling" hihi, maart uiteindelijk een leuke kaart! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverdje is dit, schattig kaartje! En hier nog een die het een lastige vond deze keer...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattig kaartje, mooi KKT kaartje.
    Groetjes veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is echt een plaatje, wat een schattig afdrukje, je kaart mooi aangekleed in deze kleuren,
    gr,Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schattig plaatje op je kaartje Marijke.
    Ik doe ook mee maar ben van de lijst afgevallen ;)
    http://mijncreahoekje.blogspot.nl/2017/06/kkt-olijfgroen-en-okergeel.html
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schat van een afdrukje, Marijke....én mooi gekleurd hoor...je papier met veertjes is ook gaaf gedaan...kortom, een tof kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtig kaartje en wat heb je de digi mooi ingekleurd zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schatje ! leuke en lieve kaart
    blij met je deelname alweer,
    op naar de volgende,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje leuk gedaan

    Liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een schattig kaartje, te lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieffie! En zoveel mooie details, ik kan er naar blijven kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. blijkbaar was het voor jou ook een moeilijke combi, maar je kaartje mag er wezen, ik vind het een geslaagd resultaat.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk met de kleuren van het KKT.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou, ondanks dat je het niet makkelijk vond heb je echt een heel mooi kaartje gemaakt! Super zeg!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een liefje! Je worstelde misschien met de kleuren maar je kaart is heel tof geworden!
    Ik ben wat later met reageren door de eindeschooljaardrukte. X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het een prachtige kaart, ondanks de moeite die je er mee had. Echt een schattig plaatje en heel mooi op de kaart verwerkt.
    Ik ben wat later dan gebruikelijk, had even zeer beperkt internettoegang!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze is schattig!
    Mooie bloemen. Alles past super bij elkaar.
    Ik ben niet weg van kleuren Challenges. Jou gaat het goed af.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen