donderdag 22 juni 2017

Week 25 van 52WTC.


Week 25 van 52 WTC.
Deze week een blauwe kaart. Ik heb zulke schattige plaatjes van ijsbeertjes van Syta, dus die wilde ik eens gebruiken.
Ben begonnen met een donker grijs cardstock en daarboven op een glitterpapier.
Daar boven een wit papier met grijze boompjes en onder het plaatje blauw glitterpapier geplakt.
Hier ook de boom van gestanst en een stukje in het midden nog gebruikt. Wat blauwe sterren en een tekst ook in het zilver. Deze kleuren maken de kaart wel een ijskoude kaart vind ik! Maar dat hoort nu eenmaal bij een ijsbeer toch? Ook aan de binnenkant nog een tekst geplakt.
En zo is er weer een kaart af voor in de kerstbak.
Ik vind het wel leuk als ik de kaarten ergens in november ga schrijven om dan al de kaarten weer terug te zien. Het is dan zo'n tijd geleden dat je ze gemaakt hebt dat ik het een beetje kwijt ben. Hebben jullie dat ook?
Ik hoor het graag, voor nu alvast bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.











16 opmerkingen:

  1. Liefff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, heel mooi met dat blauw ! En het ijsbeertje is zo schattig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig plaatje!
    En een hele mooie kaart. Ik hou van blauw.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk je blauwe kaart Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schat van een kaartje, zo leuk dat afdrukje....en heerlijk die ijsblauwe tinten
    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is mooi met die ijsbeer....prachtige ijsblauwe kleuren.
    Ik vind het ook altijd leuk om aan het eind van het jaar de hele jaarproductie weer langs te zien komen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat is dat ijsbeertje leuk

    Heel mooi gedaan

    Gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superlief kerstkaartje!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig plaatje op een hele mooie kerstkaart,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een allerliefst plaatje Marijke. Je hebt er mooie kerstkaart mee gemaakt. Mooie kleurencombinatie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat is dit een schitterend lieve ijsbeer! heel toffe kerstkaart Marijke!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeeeel lief dit kerstkaartje Marijke....zo een schattig ijsbeertje erop...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel lief met de ijsbeertjes.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen