zondag 23 juli 2017

Voor als het even tegen zit!


Ik heb vandaag weer enn kaartje met die leuke digi van Mo Manning! Ik ben gek op dit plaatje en ik wilde hem toch ook eens kleuren in de goede kleuren.
Ik heb weer gekleurd met de potloden. Is toch wel weer leuk!
Heel veel gele papiertjes op elkaar en het randje van het plaatje nog met gele inkt bewerkt.
Een mooi boeketje en een geel lint, en hiervan ook nog een strik gemaakt. Verder wat vlindertjes en een tekst. Dat is het wel. Ik heb verschillende digi's van Mo gekocht dus er komen er nog wel een paar voorbij denk ik! Ik vind ze geweldig!
Het is een vrolijke kaart geworden en dat was ook de bedoeling want hij is voor een vriendin die geopereerd moet worden en niet zo lekker in haar vel zit. Hopelijk knapt ze er even van op.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Alvast bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.







7 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje voor je vriendin. Zelf maak ik nooit gele kaarten, is niet echt mijn kleur maar zo bij jou is het wel heel erg leuk! Misschien toch maar eens met geel aan de gang haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dot van een kaart Marijke. Heel BIJ-zonder met die verdieping in de kaart en zo mooi afgewerkt allemaal. Een kaart die voelt als een cadeautje en waar je vanzelf bij van wordt...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg leuk kaartje Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende mooie en lieve kaart Marijke!
    Ook je kerstkaart hieronder is schattig, zo lief voor je buurtjes eerste kerst !
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Marijke en in 't geel echt zomers, de digi mooi ingekleurd..
    door zo'n zonnige kaart knap je wel op
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen