donderdag 27 juli 2017

Week 30 van 52 WTC


Week 30 van 52 WTC.
En deze week een uitdaging erbij want het is de laatste donderdag van juli.
Deze keer mocht Bep iets verzinnen en zij wil graag sneeuwpoppen zien eentje of meerdere, maakt niet uit!
Ik heb een sneeuwpop van Pinterest geplukt en gekleurd met de copics.
Daarachter een mooie stans uit China.
Ik ben er heel blij mee, maar moest toch wel even denken hoe te gebruiken.
Ik heb blauw glitterpapier gebruikt en dat komt mooi uit tegen dat licht blauw.
Hij is mooi fel blauw net als de tekst "winter".
Achter de sneeuwster zit nog een licht blauwe ster en daar weer diverse papiertjes achter.
De tekst vond ik wel grappig en slaat ook helemaal op de ster!
Verder is de sneeuwpop nog verhoogd opgeplakt.
In de hoekjes zitten nog blauwe glitters die komen uit de sneeuwster. Vond ik wel grappig!!
Een echte winterkaart met al dat blauw!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik wens jullie weer veel succes met de kerstkaarten en ik kom zeker even kijken.
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.







14 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n leukerd!
    De vele sneeuwmannetjes die ik op het blog langs zie komen maken me vrolijk.
    Mooi met het glitter maakt het ook nog eens extra feestelijk.
    Fijne donderdag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke deze sneeuwpopkaart met die mooie tekst en dat felle blauw.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke is dit !
    Mooie kleuren heb je gebruikt !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart in mooi flitsend blauw ,die
    ster is een prachtige mal hoor !! TOP
    Groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart, heel mooie kleuren, en die tekst is leuk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke sneeuwmankaart heb je gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke sneeuwpop heb jij van internet geplukt Marijke. Geweldig met die grappige tekst erbij. Die stans is prachtig en spat nu van mijn scherm in dat koningsblauw. Mooie kaart !
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een vrolijke sneeuwpop heb je gebruikt en de stans uit China is er prachtig bij, hele mooie kerstkaart.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooo wat een leuk kaartje heb je gemaakt Marijke, prachtige kleur,leuk plaatje en wat een gave mal zeg!
    Fijne avond nog en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart. Hele leuke sneeuwpop heb je gebruikt en die mal is ook prachtig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke tekst, chique mal, toffe kaart!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen