donderdag 21 september 2017

Week 38 bij 52WTC


Week 38 bij 52 WTC.
Deze keer heb ik een winterkaart te laten zien van de vier jaargetijden die ik eerder dit jaar had gemaakt! Er staat geen "kerst" op maar dat doe ik aan de binnenkant.
Het blijft een beetje dezelfde kaart als de andere van de jaargetijden alleen met een ander plaatje en andere stansjes.
Ik heb de bomenrij dubbel geplakt en daar wat glitterzand opgedaan. Toen het hert ervoor.
Achter de vogeltjes zitten twee stansjes, achter de grote zit een stans waar een binnenkant uitkwam en die zit dan weer achter het kleine plaatje.
Er zitten zulke leuke druppels aan lijkt het en die kwamen er net achter vandaan.
Ik heb ze nog even aangetipt met glanspasta.
De "winter"tekst heb ik dubbel gedaan, vind ik altijd wel leuk.
Weer een kaartje af, het gaat nog steeds goed! En bij jullie? Al zo'n beetje klaar met de kaartjes of ben je net begonnen?
In ieder geval veel succes en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.








5 opmerkingen: