zondag 17 september 2017

Wishing you....



Deze keer een mannenkaart. Het is een moderne kaart  met een skyline van een grote stad.
doet het altijd goed vind ik. Ik heb deze skyline  drie keer gestansd in verschillende kleuren en voor elkaar gedaan.
Maar eerst de ondergrond met inkt bewerkt en in verschillende kleuren laten uitlopen.
Nog een paar stansjes van oude auto's, zo is het net een drukke stad met veel verkeer toch?
Een snelle kaart, maar dat moest ook want het moest wel allemaal voor mijn vakantie klaar zijn (haha).
Dan kan de kaart op de post tijdens mijn vakantie!
De middenstreep heb ik nog gemaakt met een stift.
Ik vind hem wel leuk, het hoeft niet altijd een heel ingewikkelde kaart te zijn. De tekst zegt genoeg.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik lees het graag.
Alvast bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.





5 opmerkingen:

  1. Keileuk Marijke. Dit heb je echt heel gaaf gedaan, een supermooie kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart met al die huisjes Marijke...een drukke stad zo te zien, leuk ook die auto's....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Marijke,
    Leuk om de huizen 3 keer te stansen,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf hoor! Ik waan me in New York ofzo. Top gedaan!

    XX Monique

    BeantwoordenVerwijderen