zondag 19 november 2017

Happy Birthday!



Een verjaardagskaartje vandaag.
Het is een mannenkaartje die ik eigenlijk heel snel moest maken.
Dus een bescheiden kaartje met wat donkere kleuren. De voorkant is uitgesneden aan de zijkant en daaronder een soort krantenpapier.
Aan de voorkant een stans van radartjes en daar nog wat extra radartjes hier en daar bij gedaan.
De rest aan de binnenkant geplakt, een tekst en nog een stans van een auto.
De foto is een beetje donker maar het weer was even niet anders en de kaart is al weg dus ik kon geen nieuwe maken!
Het wordt vandaag een dagje van knutselen denk ik!! Heerlijk even geen verplichtingen!
Vanavond ga ik de hond van mijn zus ophalen.
Die blijft een paar nachtjes hier slapen want mijn zus moet even naar het ziekenhuis voor een kleine ingreep. Een mega grote collie ( Teddy) met heel veel haar.
Ben benieuwd hoe dit gaat met slapen. Mijn hond gaat altijd naar boven met slapen, maar Teddy kan dat niet en moet beneden blijven. Wordt weinig slapen ben ik bang.
De vorige keren dat hij hier sliep was dat ook zo! We gaan het weer zien, zie er een beetje tegen op!
Ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Ik bedank jullie alvast voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.






5 opmerkingen:

  1. Hele mooie mannenkaart Marijke...prachtige details erop
    en succes met je logeetje....Ik wens je een rusige nacht...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mannenkaart Marijke,
    Succes met je logeetje,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en mooi papier gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echte mannenkaart!
    Mooi met die kranten achtergrond.
    Succes met Teddy!
    Fijne week en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke mannenkaart ! Hoop dat het meevalt met het slapen van je logee.

    BeantwoordenVerwijderen