donderdag 23 november 2017

Week 47 bij 52WTC


Week 47 van de kerstkaartjes.
Deze week een plaatje van een hond. Een mooie collie geloof ik.
De sneeuwman vind hem wel erg lief!
Lichtblauwe papiertjes en een mooie pin met een strikje, een swirl en een sneeuwster.
De sneeuwman is een digi van Pinterest en heb ik gekleurd met de copics.
Het hondje nog een stansje die ik van iemand heb gekregen.
Een echte winterse kaart vind ik het geworden.
Vind dit blauw wel mooi voor kerstkaarten.Ben benieuwd wat jullie vinden van deze kleur.
Veel succes deze week en volgende week weer een uitdaging.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.







21 opmerkingen:

  1. Lief, lief , lief....wat een lieve mooie kaart!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heeeeel lief dit kerstkaartje Marijke, zo een mooie plaatje erop en dat samen met de andere accentjes maken het tot een schitterend geheel!!!
      groetjes Rosina
      DT 52 WTC

      Verwijderen
  3. Wat een leuk kaartje met een schattig plaatje...

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd wel van kerstkaarten in blauw. Blauw past goed bij de winter. En deze is ook weer erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk gedaan Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve hond op je mooie kaart Marijke (tenminste ik denk dat hij lief is..LOL). Mooi in die blauwtinten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuke kaart met de sneeuwman en het plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie winterse kaart in dat blauw! De details passen er heel leuk bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    De hond staat echt in de picture
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk plaatje Marijke,
    Ik denk dat het een Aussie is (Australian Shepherd)mijn dochter heeft 4 van deze honden, je hebt een prachtige kaart gemaakt,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat staat die hond er leuk op !
    Top kaartje !

    groeten Ineke DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje Marijke! En ik hou wel van blauw!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooie winterse kaart met dat blauw, leuk versierd en die sneeuwman is zo grappig ! De hond is prachtig, ja ik ben gek van honden... :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, Marijke. Lief plaatje, leuk gecombineerd met de sneeuwpop.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Marijke, mooi met blauw, leuk met het hondje en de bijpassende stans...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk met het hondenplaatje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele leuke kerstkaart in de mooie kleur blauw en het hondje is zeker schattig Marijke! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke/lieve kerstkaart Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen