zondag 16 september 2018

The distance between.......



Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb met de distressinkt.
Ik had dit voorbeeld eens gezien bij Crealies en vond het zo leuk dat ik ermee aan de slag ging.



Ik had ooit eens een paar modelletjes van vierkantjes gekocht en nooit iets mee gedaan!
Herkennen jullie dat? En dan zie je iets en dan komt het weer boven van dat heb ik ook nog...

Dus met verschillende kleurtjes aan de gang gegaan tot ik tevreden was en toen de stempeltjes.
 Deze zijn van de Action.

Een mooie tekst zat er ook bij.



de elfjes zijn nog bewerkt met een beetje glitter op de vleugels.


Aan de binnenkant had ik nog eens tukje over en daar opgeplakt met een labeltje er tussen.
Een tekst erop en op het label een felicitatie.
Het is een vrolijk kaartje geworden met deze kleurtjes vind ik.
Hij is voor mijn nichtje die wordt 20 en een beetje een dromertje.

Ik vind hem leuk en ik hoop zij ook!.
Voor nu bedank ik jullie voor je bezoekje en groet jullie uit een ver Frankrijk.
Marijke.




4 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, erg tof effect die silhouetten op de kleurtjes!
    Fijne vakantie....
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Marijke, leuk de kleurrijke vlakjes en ook je stempeltjes zijn mooi, geniet maar lekker verder,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is prachtig! Wat heb je dat mooi gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gedaan, Prachtige kleurtjes zo bijelkaar

    BeantwoordenVerwijderen