donderdag 20 september 2018

Week 38 bij 52 WTC.


Week 38 alweer van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Deze week heb ik de ticketmal gebruikt en de leuke gnooms van Bella Lulu.
Ik vond ze zo leuk dat ik gelijk wat knipvellen heb besteld. Deze keer de mannetjes met de uiltjes.


Ik ben begonnen met een witte cardstock en een mintgroen dp met daarboven op een donker dp van bruin/grijs.
Dit vond ik wel mooi passen bij de kleuren van de gnooms.


Ik heb er drie opgedaan deze keer en nog een los uiltje in de halve boom, welke ik heb doorgeknipt.
Deze uil in de boom heb ik verhoogd opgeplakt.


Daaromheen allemaal sneeuwsterretjes geplakt.


Nog een gnoom aan de binnenkant met een uiltje.
De zijkanten heb ik nog een beetje bewerkt met witsel.


Op de voorkant nog een uiltje en de tekst.
Je kunt heel veel op kwijt op deze stans. Heerlijk vind ik dat!
Dit bericht is voor geprogrammeerd want we zijn nog steeds op vakantie.
Ik kan dus helaas niet langs komen maar ik kan wel de berichten lezen die jullie achterlaten.
Vind ik een traktatie als ik op vakantie ben.
Bedankt in ieder geval voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.






11 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kerstkaart met die vrolijke gnomes met hun uiltjes ! Tof gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke ticketkaart, die gnomes zijn grappig!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Marijke , die ticketmal blijft leuk !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gedaan Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart en wat een grappige plaatjes heb je gebruik! Fijne vakantie nog.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart Marijke, de gnomes zijn heel grappig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk kerstkaartje met deze gnomes!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig deze kerstkaart met die mooie ticketstans Marijke en die schattige gnoompjes maken hem helemaal af...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a cute and nicely decorated card!! I love the detailing on this as well as the colors used. Very cool! Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts

    World of Animals

    BeantwoordenVerwijderen