donderdag 6 juni 2019

Week 23 bij 52 WTC met reminder.



Week 23 bij 52 WTC. Ik heb nog een reminder voor jullie van de uitdaging van Epie van vorige maand. Zij wilde graag vintagekaartjes zien!
Dus deze week een vintagekaartje in het rood met zwart.


Ik ben begonnen met een zwarte cardstock en hierop een rood DP en ertussen een zwart kanten randje.
Ik kreeg van een vriendin een paar van die mooie taartrondjes maar dan in het zwart, had ik nog nooit gezien jullie wel?


Daarop een mooi klassiek plaatje op een rood DP. Nog een paar van die mooie sneeuwsterretjes in het zilver erbij van Marianne.


Verder nog een zwart strikje.


En de mooie kerstbloem die ik nog aangevuld heb met een hart van een andere bloem en een steentje.


Tenslotte nog de tekst en het randje hier goed te zien.

Heel apart met deze kleuren vond ik, maar omdat het taartrondje zwart is moet daar wel zwart bij.
Het is een mooi kaartje geworden toch?
We zitten nu zo'n beetje midden in onze vakantie en ik hoop dat het mooi weer is en een heerlijke vakantie. De berichten worden allemaal van te voren erin gezet dus ik weet niet hoe het ons vergaat.
Voor meer info kijk op onze Facebook. 
Wel, iedereen veel succes en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.


20 opmerkingen:

  1. Bijzonder in deze kleuren Marijke, heel mooi gemaakt, mooi met dat extra laagje bij je bloem.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful card! Love the image and wonderful details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief vintagekaartje !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje mooie kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop ook dat het mooi weer is bij jullie. Aan je kaartje zal het niet liggen. Die is prachtig!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi sfeervol vintage kerstkaartje Marijke genietse !
    Hopelijk mag ik binnenkort ook genieten 66,5 pfftttt…
    Liefs van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie vintagekaart in deze warme kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Marijke. Mooie afbeelding, mooie kleuren. Bijzonder ook zo'n zwarte doily, had ik nog nooit gezien.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat en mooie kaart Marijke....leuke afbeelding heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje met een lief plaatje.
    Ik hoop dat jullie van de vakantie genieten.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Marijke, heel mooi, dat rood met zwart! Ik had ook nog nooit een zwart taartrondje gezien, maar het staat er prachtig bij ! Geniet nog van je vakantie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi rood kaartje met een schattig plaatje! Ik hoop dat alles goed gaat bij je.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik las net op FB dat je flink gevallen was, ik hoop dat het meevalt. Je kaart is super in deze kleuren, met het mooie plaatje en de zwarte doily, die heb ik ook nog liggen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Marijke en nog een hele fijne vakantie!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Marijke met een heel lief plaatje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleuren combi !
    Leuk zo,n zwart taartrondje erop!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OOk ik heb dat nog nooit gezien, zware taart onder leggers, maar wat zijn ze mooi.
    Zo leuk om daar mee te knutselen.
    Je kaart is erg mooi.
    Ik ho ook dat jullie een fijne vakantie hebben, hihi, best gek, al die berichtjes die steeds te lezen zijn, zonder dat je kan zeggen hoe jullie het hebben😁

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige sfeervolle kerstkaart Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart Marijke! Dat is toch altijd mooi met rood!

    BeantwoordenVerwijderen