donderdag 20 juni 2019

Week 25 bij 52 WTC .


Week 25 van de kerstkaartjes bij 52WTC.

Ik heb deze week nog een kaartje met de hertjes met gebreide mutsjes voor jullie.



Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een DP met herten.
Ertussen een gouden randje.


Onder het plaatje nog een mooie stans ook van Ali en ervoor boompjes en een hertje.


Op het boompje diverse glittersteentjes gedaan.
En op het hertje witte stipjes gedaan.


Nog een tekst bovenaan en klaar is de kaart.
Ik vind hem leuk en heb weer een kaart bij mijn reserves. Langzaamaan wordt de doos voller en voller. Een heerlijk vooruitzicht toch?
Ik bedank jullie voor je bezoekje en groet iedereen vanuit een hopelijk zonnig Frankrijk,
Marijke.



7 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart in deze warme kleuren, ook het plaatje is heel schattig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een ontzettend lief kaartje Marijke.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart laat je weer zien Marijke.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!..deze plaatjes blijven mooi om te zien.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige plaatjes zijn dit toch!
    Je hebt er een mooie, complete kaart gemaakt.
    Alles klopt, niks teveel, maar wel alles bij elkaar helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt wéér een leuke kaart af Marijke , die plaatjes
    zijn erg leuk met de hertjes rondom :-) Genietse dáár
    Fijne avondgroetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen